مقدمه ای بر منوها، نمادها، دستورات و سایر کنترل های مورد استفاده در Inventor.

رابط کاربری نرم افزار Autodesk Inventor 2025

جلسه 10 – خودارزیابی

سوال ۱. کدام گزینه زیر مدیریت کلی اسناد اتودسک اینونتور را بر عهده دارد؟

a) ابزار (Tools)

b) منوی فایل (File menu)

c) شروع به کار (Get Started)

d) همکاری (Collaborate)

سوال ۲. با کدام گزینه زیر نمی توانید فایل جدیدی ایجاد کنید؟

a) منوی فایل (File menu)

b) شروع به کار (Get Started)

c) همکاری (Collaborate)

d) نوار ابزار دسترسی سریع (Quick Access Toolbar)

سوال ۳. کدام گزینه برای ایجاد نمایش دوبعدی مدل استفاده می شود؟

a) ارائه (Presentation)

b) ترسیم (Drawing)

c) قطعه (Part)

d) مجموعه (Assembly)

سوال ۴. هنگام وارد کردن فایل های CAD در اتودسک اینونتور، کدام گزینه در کادر محاوره ای نمی تواند تغییراتی در مدل وارد شده ایجاد کند؟

a) تکی (Individual)

b) مدل مرجع (Reference Model)

c) تبدیل مدل (Convert Model)

d) مرکب (Composite)

سوال ۵. کدام گزینه برای ذخیره فایل با نام و مکان جدید استفاده می شود؟

a) ذخیره به عنوان (Save As)

b) ذخیره یک نسخه به عنوان (Save Copy As)

c) ذخیره همه (Save All)

d) ذخیره (Save)

سوال ۶. کدام ابزار در اتودسک اینونتور به شما امکان می دهد فایل را برای نرم افزارهای دیگر مانند Pro-E، Catia و غیره ذخیره کنید؟

a) ذخیره (Save)

b) ذخیره یک نسخه به عنوان الگو (Save Copy As Template)

c) بسته بندی و ارسال (Pack and Go)

d) خروجی گرفتن (Export)

سوال ۷. کدام گزینه برای خروجی گرفتن فایل ترسیم در اینونتور استفاده می شود؟

a) تصویر (Image)

b) فرمت CAD

c) خروجی به DWG

d) خروجی به DWF

سوال ۸. با کدام گزینه می توان ویژگی های هوشمند مانند اشکال پانچ، مخروط و لوله مستطیلی را به طور مستقیم در مدل استفاده کرد؟

a) ویژگی های اطلاعاتی (iProperties)

b) مشاهده کاتالوگ ویژگی هوشمند (View iFeature Catalog)

c) دستیار طراحی (Design Assistant)

d) پروژه ها (Projects)

سوال ۹. اگر از سرور Vault استفاده می کنید و می خواهید یک پروژه Vault ایجاد کنید، گزینه New Single User Project را در کادر محاوره ای ویزارد پروژه اینونتور انتخاب کنید. (درست / غلط)

غلط – برای ایجاد پروژه Vault، گزینه “New Vault Project” را انتخاب کنید.

سوال ۱۰. گزینه های موجود در منوی آبشاری مدیریت (Manage) برای ایجاد و مدیریت فایل های پروژه استفاده می شود. (درست / غلط)

درست – گزینه های موجود در منوی آبشاری مدیریت برای ایجاد، سازماندهی و مدیریت فایل های پروژه در اتودسک اینونتور استفاده می شود.

نوشتهٔ پیشین
09 – Print
نتیجه‌ای پیدا نشد.
نتیجه‌ای پیدا نشد.
نتیجه‌ای پیدا نشد.
نتیجه‌ای پیدا نشد.
نتیجه‌ای پیدا نشد.
نتیجه‌ای پیدا نشد.
نتیجه‌ای پیدا نشد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up