عمده مباحث مطرح شده در این فصل عبارتند از:
- شروع طراحی مونتاژ
- قرار دادن قطعات در اسمبلی
- جایگزینی کامپوننت ها
- رویکرد مونتاژ بالا به پایین و پایین به بالا
- ایجاد کامپوننت در اسمبلی
- ابزارهای موقعیت دهی (Positioning Tools)
- قیود (Constraints)
- مفاصل (Joints)
- برخوردهای تماسی (Contact Sets)
- لیست مواد (Bill of Materials)
- قیدهای حرکتی برای مطالعه انیمیشن/حرکت
- مقدمه ای بر ارائه (Presentation)
مقدمه
در زبان مهندس، اسمبلی ترکیبی از دو یا چند جزء است و این مؤلفه ها به روشی مشخص به نام محدودیت اسمبلی به یکدیگر محدود می شوند. در Autodesk Inventor یک محیط مجزا برای ایجاد مونتاژ قطعات وجود دارد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.