موضوعات مورد بحث در این فصل عبارتند از:
ایجاد:
01 – ابزار Sweep
02 – ابزار Loft
03 – ابزار Coil
04 – ابزار Emboss
05 – ابزار Rib
06 – ابزار Decal
07 – ابزار Import
08 – ابزار Unwrap
تغییر:
09 – ابزار Hole
10 – ابزار Fillet
11 – ابزار Chamfer
12 – ابزار Shell
13 – ابزار Draft
14 – ابزار Thread
15 – ابزار Combine
16 – ابزار Thicken/Offset
17 – ابزار Split
18 – ابزار Delete Face
19 – ابزار Mark
20 – ابزار Finish
تمرین عملی:
21 – تمرین عملی 1
22 – تمرین عملی 2
23 – تمرین عملی 3
24 – خود ارزیابی
مقدمه
در فصل قبل، در مورد ویژگی های اکسترود و چرخش یاد گرفتیم. همچنین استفاده از صفحه ها، محورها و نقاط را نیز آموختیم. در این فصل، نحوه استفاده از برخی ابزارهای پیشرفته برای ایجاد مدل های جامد را یاد خواهیم گرفت. این ابزارها همچنین در پنل Create در تب 3D Model در نوار ریبون موجود هستند.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.